torsdag 9 februari 2012

890209 Min födelsedag GRATTIS CHRISTIAN ♥



















Idag är det min dag, idag är det min födelsedag. Ska bli kul, min dag och jag ska festa som jag aldrig gjort förr. Dagen började toppen fick blommor tårta kaffe till frukost och en frukost.  Sen när jag kom till jobbet sjung dom och överaskade mig ordentligt. Fick massor med Gratulationer och tårta och bukett blommer. Sen en massa kramar av alla. 













KVÄLLEN:
 När jag kom hem öppnades en champagne flaska och många hurra, mina närmaste vänner o släkt hade samlats och gjort en supries fest :) Sen blev det tårta och kaffe och god middag, sen drog jag och mina vänner upp till sthlm och gick på party på ett ställe som dom hade hyrt åt mig. supper snälla vänner har jag :)

Qrueiser fick jag mängder Gratulationer, -Ligt tack för alla Gratulationer, killar o tjejer.

Och på Facebook Fick jag också många Gratulationer ♥♥♥-Ligt tack

Vilken underbar dag det har varit den här dagen glömmer jag inte tusen tusen tack alla sammans för alla Gratulationer och uppvaktning av min dag tack värmer mig stort i hjärtat. :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar