lördag 31 december 2011

Nyårsafton slutet på 2011

 Idag är det en nja dag idag,  ska väl snart sätta igång och göra min klar för festligt hehe, åh vilken dag.
Känns som man måste göra mycket idag hehe juppidupp, borde känna mig glad och lycklig o så men är svårt hela hösten och vintern har varit fruktansvärt Paine Morfar min älskade morfar gick bort och allt bara rasade som en bomb. Men jag få försöka bli starkare, har mycket jobb med mig själv 2012, samt jag fyller 23 också hehe. Från mig till er alla läsare en riktig



































Jo just det jag höll på och glömma Till er alla som gillar dragshow som jag missa inte IKVÄLL 

After dark med Babsan

20:00 - 22:00 Idag, 31 december 2011




Och till er alla från min vill jag önska er en härlig dag och ta det lugnt med alkoholen och akta fingrar och händer när ni smäller av. ;-)

Till er alla Gott nytt år Happy new year!













KISS KISS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar