söndag 4 december 2011

I don't wanna talk!

Idag fick jag veta det man inte vill veta, av en som man är super intresserad i. Han har känslor för en annan kille, japp det svider och det gör ont. Jag vet inte vad jag ska göra, känner mig förvirrad och hur ska jag kunna lita och veta att det han känner för mig är sant??!

Va ju väldigt smart att ta det just en dag efter begravningen........



Det ända jag kan göra är att ge han tid, och utrymme, är bara han som kan bestämma över sina känslor.
Känner mig som Agneta fältskog till "Winner take it's all"  Låten passa bra nu, för nu har jag fått en tanke ställare, känner mig förvirrad nu bara, Lite ledsen men är glad att han var ärlig och sa sanningen. Annars hade det gjort ondare än vad jag känner nu.

Tiden få bestämma över det hela jag vet inte vad jag mer kan göra??!! Känns som att jag håller på och förlorar. Jag är väl en fool, känns som jag alltid ska ha otur med killar. Duger väl inte som jag är. vet nu låter jag självkritisk men vad fan hur jävla kul är det att leva med den känsla som jag gör!!!!

Pallar inte mer, skiter snart i allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar