fredag 2 december 2011

Fredag den 2/12 sorglig dag och mycket tårar

I måndags var det tre veckor, sen morfar min gick bort. Idag är det begravning, idag är det en sorglig ledsam mycket tårar, kommer vara en fin vacker begravning. Kommer vara mycket tufft för mig, jag är inte mig själv idag. Är mer tyst av mig har sorg idag, allt är inte på topp idag. Utan det känns tomt mycket tomt, många säger att livet är lätt att sörja och att det går över lätt, men dom har fel kommer ta år för mig att bli mig själv igen.

Så mycket som han lämnar efter sig, kommer göra ont idag, har redan ont i bröstkorgen, men jag säger inget. Små höger, och ibland kommer känslan av att små små kniv hög.



Saknar honom vill ha han tillbaka, men få inse att jag inte får honom tillbaka utan han finns i mitt ♥♥.

Den här dikten är till dig morfar den har jag gjort!



Tråkigt, grått och trist. Känner en stor tomhet känner en förlust en stor Böda inom mig, jag kommer nog inte vara mig själv något mer.
Känner hur tårar bara rinner ner vid min kind det tar aldrig slut, jag vet att jag har dig vid mitt hjärta jag vet att du min älskade älskling kommer alltid finns hos mig, låt ingen ta glädjen ifrån dig. Även om ditt liv är som ett
garnnystan som är ihop trasslat
så kommer det lösa sig en dag.

Kommer minas ditt skratt kommer minas ditt leende kommer minas den glädjen den kärlek du strålade, det gör fruktansvärt ont i en att se dig försvinna mer o mer, är grymt hur en kräfta kan käka upp dig inne från. Det gör ont att inte kunna göra något, gör ont att se dig lida. Men du kommer alltid vara min favorit och min älskling.

Så mycket som vi har haft med åren,
är inget som kan slå, du är mitt allt, kommer alltid vara det, den värmen den kärlek. Vi är många som kommer sakna dig, utan dig är jag inget, sorgen är en kamp, kommer ta år för mig att läka, så mycket som du lämnar efter dig, är inte rätt vist. :'( Livet är hårt att leva men det är värre att mista någon fin person som är du. Kommer sakna din goda energi och din goda mat.

Lämna inte mig än snälla jag är inte redo kommer göra så ont i mig och tårar bara rinner ner vid min kind.

Kommer alltid att älska dig du är mitt allt, nu vet jag att du har frid älskar dig för alltid du lever med mig.. Din Christian!!♥♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar