måndag 19 december 2011

Helgen

Fredag den 16/12
Idag har jag jobbat halv dag, och på eftermiddagen åkte jag på lite semester ner till Örebro jupp jag åkte till den där killen jag har pratat mycket om, vi skulle ses för första gången. När jag väl kom fram till Örebro så mötte jag honom för första gången och fick en kram, sen promenerade vi hem till honom, vi pratade om allt möjligt under tidens gång. Sen när vi kommit hem till honom, så gick vi ut med hans två söta hundar som han har. Det var mysigt kul faktiskt jätte söta var dom, sen när vi kommit in i värmen igen så, kom hans två katter fram och hälsade och dom var också så söta, sen satte vi oss i soffan och tittade på tv och filmer, som gick på tv.
Sen satt vi och drack te och pratade på och allt möjligt, sen gick tiden och det blev sent och båda kände oss trötta hehe så det blev till och zzzzzzz.

Vet inte vad som händer med mig när jag är borta men jag lyckas allt klanta till det eller skämma ut mig hehe, jag råkade snarka, vet inte varför det blir så hm.....
Alla fall han ödelevde tror jag..

Lördag 17/12
Vaknade upp hos killen jag är super intresserad ut av. mm en nu en dag i Örebro 








Vi gick ut med hundarna, sen tog vi en lång promenad ner till Örebro centrum där Jonas fick visa mig hur Örebro ser ut, gick förbi slottet sen gick vi runt i olika butiker jag köpte te och en söt gullig te-sil, sen käkade vi lunch som jag bjöd på det var en mysig stämning mm.
Sen bestämde vi oss för gå hem till hundarna sen började det små regna, men vi bestämde för att gå till willys.
Pust uuuhhh! Det var jobbigt och tungt fy fan vad ont i kroppen och armar man fick helt utmattad, sen var det och gå ut med hundarna, var mycket trevligt dom är så söta så man kan inte låta bli och kela med dom hehe.
Sen bestämde Jonas sig för att göra middag åt oss båda, så han ställde sig och gjorde ordning spagetig och körtfärssås. Sen var det och se på någon film på tv och dricka julmust och käka chips och mysa lite i soffan.
Klockan blev mycket och vi bestämde för oss att zzzzzz. 

Söndag 18/12
Idag är det sista dagen som jag är hos Jonas, idag tog vi det bara lugnt och bara slappa och pratade och kolla tv, jag var snäll av mig så jag hjälpte honom med disken, sen var det och be ge sig till station för hem gång, han följde mig halv vägs för han kände att han inte klarade säga hej då för han blev ledsen. Sen när jag satt på tåget var det ganska komiskt 5ha. När jag visade min biljet för kontoörn så frågade jag vilket spår det andra tåget jag skulle med kom in på:
- Ja ska vi se du ska på tåg 58 som kommer från Oslo som går om ca en halvtimme.
Tänkte för mig själv, "Va OSLO?!! Va vänta här nu lite jag ska fan inte till Oslo jag ska till Södertälje"
Haha gu va jag skratta när jag kom hem. Jag messade även med Jonas lite på hem resan.

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar