tisdag 20 december 2011

Tisdag

Idag har det varit en stressad dag ingen lugn stund inte hehe bara fått slita häcken av mig. Slita så svettdroppar runnit ner för mitt huvud hehe. Har även hunnit med och skylta om också mm. Temat blev fest och jag tänkte på Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel, så jag gjorde två skylt dockor som skulle se ut som dom två, tänk om man fick stajla om Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel.

Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel.



















Sen har jag nu under kvällen lyssnat på musik, har även snackat med Jonas och messat med honom. Jag har lyssnat på Thelma Houston - Don't leave me this way.
Irene Cara - Flashdance
Alicia Brindges - I love the Nightlife
Gloria Gaynor - I will survive 
Gloria Gaynor är min favorit och den låten är min favorit låt är så jävla bra så det inte sant hehe :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar