onsdag 14 december 2011

Två dagar i ett inlägg hehe

Tisdag 13/12
Idag har det varit stressigt på jobbet mycket och göra, ingen lugn stund inte. Mycket kunder och mycket som händer o sker. Jag och en jobba kompis fick oss ett asg igår haha, smarta jag skulle fixa en soffa skruvade på benen just det "BENEN" va ju bara tre ju OMG. Så jag sa till henne - Hey det är bara 3 ben ju?!
- Jadu Christian försökte säga det!
- Varför sa du inget innan jag började skruva ihop .... för?
- Kanske för jag sa det till dig men du lyssnade inte :P
Alla fall sen va den inte i bra skick så vi skulle slänga den.
- Se om du kan hitta den vagnen som vi kan köra under eller om du vill ta en pirar??!
- Hey vi kan väl ta den här blåa?
- Okeey???
Sen när vi fick väl på den på vagnen så skratta vi åt situationen för den var så kul.
sen skulle hon köra den ja du haha det blev roligt att se,  sen när vi skulle lasta av den där soffan.
hahaha blev ännu roligare,  haha, vad jag fick skratta av mig. oh vad kul jag hade.

Onsdag 14/12
Idag har det varit en, kanon dag helt underbar. Bättre har det nog,  varit på ett tag, mycket stress men härligt fått mycket gjort idag i alla fall och smörat kunder har man med och charmat hehe. Strax time to go to bead hehe kram alla läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar