tisdag 6 december 2011

Helt otroligt

Idag har det varit en hyfsat bra dag, fick på en sida jag medlem på mycket finna saker och ord. En person skrev så här till mig "jamen du är ju übersöt jue... och Du måste ha Sveriges i särklass mest tilltalande ögon.. och underamar.. :)" Snacka om att man blev glad idag. Idag har det varit stressigt och mycket på jobbet, har knappt ätit på hela dagen, inte ens när jag kom hem. Druckit för det mesta, idag.

Lagt upp ny bild oxå så här ser den ut ops inte konstigt att jag får berömm. Ja Jag är väl då ett charmtroll som ser så söt ut att skulle nästa få vem som helst på fall. Fick nyss ett annat meddelande harre gu ja ge dör av skratt haha så här skrev den. "för du ser väldigt charmig och sexig ut" *skrattar*
Varför är det svårt att hitta kärlek och drömkillen?? Kolla på bilden skulle inte han passa dig? Skulle han inte vara din typ av kille vara en pojkväns typ??

Fick två sms från J i natt o i dag, ena var  "Puss :-)" och andra var "Tänker på dej :-)"
Hum undra vad han menar med det där, jag svarade inte för jag har sagt att jag ger han tid.
Han berättat att den andra killen heter bla bla bla, intresserar mig inte. Jag känner mig vilsen med J. Allt kände bra men nu vet jag inte vad jag ska känna, rädd för att bli mer sårad, sen undrar jag verkligen om han menat allt till mig eller om det var till den där andra killen. Tänk om han skulle skriva de sms jag fick under dagen natten var till honom och inte till mig??

Varför är man så osäker och rädd för att sattsa på mig????

Skulle du sattsa på mig och utforska känslorna och ta reda på vad jag är mer för en person och sen utveckla allt till ett förhållande skulle du det?

Tycker det känns svårt, tycker verkligen om honom och jag är små kär i honom, men rädslan växer mer för att han ska lämna mig för en annan att allt som jag försökt varit bort kastad tid, han är helt för underbar och otroligt söt och har en härlig varm mjuk söt gullig röst, är sugen på träffa men just nu så vågar jag inte göra för rädslan för svek är stor. Kanske jag är omogen m.m. Vad vet jag. Jag är bra på göra bort mig och jag är bra på göra misstag, men jag lär mig varje dag av mina misstag.
Hej då tack för du läste min blogg :) Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar