måndag 5 december 2011

Måndag 4:e veckan som morfar gick bort

Idag är det 4:e veckan som morfar gick bort, och på Fredag är det en vecka sen som morfar begravdes. Försöker leva mitt liv men inte lätt känner en stor saknad och jag är inte mig själv, Känner en tyngd inom mig en tomhet, känner mig förvirrad och lost, känns som jag vill lämna allt, lämna Södertälje, flytta, inte till Göteborg. Jag vill bara bort, allt går fel. Kärleks livet känns katastrofalt, Jag vet inte hur han vill. Allt känns upp och ner, saknaden efter förhållande känns stor. Saknar den känslan att ha någon bredvid, någon som älskar en, någon att prata med, krama om pussa krypa upp i soffan med, sova med. och mycket till.

Har haft konstiga drömmar den senaste tiden, vet inte men känns som jag inte vet vad som händer med mitt liv eller mig,

Ena drömmen drömde jag att jag gick hem berusad och kom aldrig hem, att jag hamnade i ett dike norr ut och frös ihjäl, och andra drömmen drömde jag att jag blev överfallen av andrar och blev mördad av dem.

Känns skönt att lyssna på musik och bara försvinna för en stund. Drömma mig bort for allt trassel, Jag är en knäpp gök det har jag fått bekräftat idag. Är många som tycker det och tycker jag är omogen och töntig mesig m.m. Men inget jag bryr mig om. skiter i vad dem tycker. Om dom har problem med att älska mig för den jag är så behöver dom inte ens snacka med mig.


Ska rycka upp mig ska bli starkare och hårdare på att inte bli sårad ska försöka bli kall och inte har för brotom, jag tror jag är kär och det är därför jag gör en massa fel och misstag och knäppa saker för jag har svårt för kontrollera mina känslor.

Nu ska jag se en massa film med vänner och försöka vara lite glad.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar