söndag 25 december 2011

Juldagen


Först var jag rädd, jag var förstenad.
Tänkte jag aldrig skulle kunna leva utan dig vid min sida.
Men jag tillbringat så många nätter, tänka på hur du gjorde mig fel.
Jag blev stark jag lärde mig att fortsätta.
och så att du är tillbaka, från yttre rymden, gick jag bara in för att hitta dig här. Med detta sorgliga ser på ditt ansikte, jag har ändrat min dumma lås, skulle jag ha gjort du lämnar din nyckel.
Om jag hade vetat för bara en sekund, skulle du vara tillbaka besvära mig. Gå vidare nu gå gå ut genom dörren, bara att vrida runt nu för att du inte är välkommen längre.
Var det inte du som försökte skada mig med adjö!
du tror att jag skulle falla sönder?
du tror att jag skulle lägga ner och dö?
så länge jag vet hur man älskar, jag vet att jag kommer att stanna vid liv, jag har hela mitt liv att leva
Jag har all min kärlek att ge!
 hehe





Idag är det ingen bra dag har fortfarande ont över allt vad jag än gör så gör det ont usch gillar inte detta, det konstiga med mig när jag blir sjuk blir jag riktigt ordentligt sjuk. Vet inte vad det är med oss män när vi blir sjuka, hehe vi blir som små barn gnälliga och barnsliga och nutti tuttiga hehe.

Idag har jag inte gjort mycket har bara legat i sängen och försökt vila sova mycket för att få bukt på den hemska förkylning usch usch usch bläääää.
Ingen roligt, ska jobba i övermorgon med så jippe eller???

Igår såg jag en bra film och fick lära mig nya ord haha som jag kommer att använda, jag har även förknippat mig med en person också så det är väl så där hehe

så Smurfarna äntligen den var grymt rolig och bra suviverän mmmmm

Jag har förknippat mig med klumpsmurfen. 


Klumpsmurfen är så söt och vilka vackra ögon han har ser ut som jag :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar