måndag 26 december 2011

26/12 usch

Idag har man inte gjort mycket slappat vilat druckit varmt vilat halsen, och i morgon ska jag bita ihop. Trots som jag mår så känner jag själv att jag behöver jobba, så lilla jag ska jobba i morgon och i veckan wiii eller inte hum......


 Jaha kl runt 15:00 vad ska man hitta på?? Känner mig en aning rastlös och halsen värker, kroppen värker. gillar inte det här. och den förbannade irriterade lampan i hallen har sitt egna liv den stor och blinkar i mellan jämna rum vete fan vad det är med den.....
Jo i natt fick jag en så fruktansvärt obehaglig känsla, och fick uppleva och se något som jag aldrig har sätt förut i hela mitt liv....













Mitt framför mina ögon precis framför mig kom det upp en ljusgrå skugga en äldre kvinna, hon hade en rutig skjorta, lång brun kjol höckle på sig och en korg i vänster armen, svarta träskor, gammal sliten ull eller något slags, kofta på sig, såg bara klädsen ansikte såg jag inte för det var suddigt. och den stod framför mig i minst 10sekunder. Sen var den borta, och det kändes som min engeri försvan med hängde inte ihop.

Och herr om natten så såg jag tre skuggor, tittade ut via fönstret men såg inget där inga lampor som gjorde något och inga bilar häller, Jag måste säkert vara knäpp. eller är det så att jag är synisk och att dom från andra sidan vill mig något?? Vad har jag gjort???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar