fredag 7 september 2012

10 MÅNADER EFTER......



Idag är det en lite ledsen dag, idag är det exat 10 månader sen min älskade morfar gick bort!
Det känns oerhört tomt och ensamt efter honom, går än och väntar på han ska komma tillbaka, saknar höra hans röst, har inte rört mitt keyboard på 10 månader........ Saknar att höra hans röst, sakar att känna hans kind, känna den värmen glädjen han hade, det är så tomt här hemma mest synd är det om mormor, hör henne gråtandes ofta och jag ser hur hon lider av hand bortgång, inte konstigt dom hade nästan varit gifta i över 50år........ Önskar ibland att det var jag och inte han!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Idag har man jobbat har varit en hemsk fredag en ren otur fredag!!!!!!
En mycket spännande dag var ute med chaförena och hämta varor, sluta med vi körde fast långt ute i ingenstans i skogen. tog över en timme att komma loss, som tur kom det en sjyst traktor som hjälpte oss att komma loss hehehe..... Sen var det brottom att hämta resten av varorna på andra ställen....
Och nu är det kväll ska snart göra mig i ordning för natten ska jobba i morgon jippe eller inte suck!!!!!


 
 
Annars har dagen varit rätt så där okej tror jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar