lördag 1 september 2012

Lördag myspys


Idag har jag mest tagit det lugnt och vilat mycket och ta vara på mig själv, har mest tänkt och funderat över livet, och försökt lista ut vem jag är........ Inte lätt med identiteter, Ibland känns det som att jag går in i olika roller och skapar egna identiteter....... Nog om det hehe.......

 
Jaha då är det lördag idag hum...... Vaknade tidigt tittade ut nja kändes det som, sen har jag käkat lite frukost tog en banan och en solrosfrö macka, sen lite fil med kivi, sen har jag spelat lite PS3 och lyssnar mest poå musik, är en sådan dag idag, musik dag...... Sen har man fått besök, få lov och säga att man har grymt schysta vänner, Emmei o Simon kom över med krya på mig presenter, fick en burk honung och mycket halstabletter. Sen satt vi och snacka lite, sen när dom hade gått så ringde Matteus, och ville snacka lite var år sen vi snacka käns det som hehe. sen har jag lyssnat på Spotify  på Cher och Crazy frog, gay icons hits och ny lyssnar jag på Adam Lambert. och hostar usch, usch...... Det va någon ny har aldrig hört av honom förut men verkar helt ok i musiken hehe.........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar