tisdag 27 december 2011

OM DU MISSTÄNKER DIN PARTNER FÖR OTROHET!

Idag har jag lärt mig något nytt hehe och skaffat mig redskap dessa är alltid bra o kunna och därför dela jag med mig dom, dock inte av mina egna erfarenheter för jag inte har haft något förhållande tidigare.
Tips till dig som misstänker din partner för OTROHET!
1. Kolla samtal och sms i din partners mobil.
2. Lägg in en GPS i hans mobil.
3. Kolla datorn, mejl, besökta sidor, papperskorgen.
4. Lägg ut fällor, kolla om han är där han säger sig vara. Men gör det ALDRIG upprepa ALDRIG själv, du kan ha fel.
5. Ställ nyfikna, öppna frågor utan att låta misstänksam eller anklagande. Få honom att ljuga sig in i sin egen historia.
6. Skriv dagbok med datum och klockslag, samla infromation, dokumentera nya beteenden, som att han plötsligt tar med sig mobilen på toaletten eller sätter sig vid datorn vid nya tider på dygnet.
7. VÅGA LITA PÅ DIN EGEN MAGKÄNSLA.











Annars har dagen varit bra, mycket och göra på jobbet och mycket stressigt hehe. Trots som jag mår så klara jag mig bra utan att bli värre tror ja hehe.  Träffade på en kompis på jobbet idag, och snackade lite minnen och tog akt att fråga vad han skulle göra i nyår. Ev kanske vi ska fira nyår ihop men vet ikke det ännu hehe.
Jaha sitter o surfar runt lite har lagt upp den nu på fejjan och qruiser mina tips hehe. I natt vill jag sova, somnade inte för en 01:30 något hehe, funderade mycket och så spånar jag i ande världen, jag tror dom vill mig något...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar