lördag 3 december 2011

Lördag, den 3/12

Igår var det en tufft en tung dag, men jag var jätte duktig som klara av det hela. Jag gjorde det jag gick på min morfars begravning.  Det var ledsamt och mycket sorgligt så mycket som jag grät har jag aldrig gjort i hela mitt liv. Han var mitt allt men jag är glad att jag mins det fina stunder vi fick tillsammans. Han är mitt Han kommer alltid finnas i mitt hjärta. Jag läste upp min dikt till morfar, alla blev tysta och jag fick mycket beröm, jag fick beröm för mitt finna hjärta som jag gav morfar, begravningsepratören pratade med mig och tyckte jag skulle ta med mig det hem för, det var för fint för att slängas.  Så nu har jag den i mitt rum. vilket minne.
Apropå, jag tror jag är knäpp men kan man känna dofter efter andar? Skriv gärna om det är någon som vet det hör gärna av dig!!
Så här såg jag ut!

Så här såg mitt hjärta ut som jag gav till min morfar!

Och så här såg det ut!
Otroligt vackert och fint.

"Farväl min kära morfar

Christian"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar