torsdag 6 september 2012

Torsdag

Ojoj vilken halv tråkig dag, vaknade på den bra sidan, käka bara en macka till frukost idag, och tog min vanliga promis till bussen. Få lov att kvinnliga bussförare kör mer säkrare än vad fan vi män gör hahaha. Dagen äventyr hahaha busschafören trodde han var i något slags race och körde allmänt fort och trodde han var rallyförare hahaha, så idiotisk........ Sen har jag varit på jobbet och jobbat, få lov att säga dagens dag har varit rellativt lung, inte så mycket som jag annade i bak huvudet. Hade fel.......

Sen har har man skrattat lite me på jobbet, sen när man kom hem så allmänt segat haha helt orkelsös hahaha, ont i fötter armar ben händer rygg, den jävla förkylingen vill inte släppa :(

hummm  nääääe tror jag går och lägger mig natti natti.........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar