måndag 3 september 2012

Måndag känns verkligen som att det e måndag


Få lov att säga, att drömmar, kan vara konstiga ibland. Jag lyssnade på musik för jag burka alltid göra det när jag sover, för jag sover lättare då. Alla fall jag lyssnade på Spotify och lyssnade på "Gay icons hits" Och undertiden jag, sov så drömde jag. Jag fick ganska roliga minnen, när "In your eyes" Så drömde jag att jag från grund byggde ett stort hus, mitt i centrala Södertälje, och hela undervåningen och entrén, så hade jag byggt stor bar med massor sitt bord, stor scen med mycket utrymme där bak så man kunde förvara alla scenkläder, smink, peruker. ja jag gjorde en dragshowklubb första i Södertäljes historia. Övre plan fans det stora dansgolv och live scener och, även. En karaoke bar, sen tredje plan borde jag i en lya, sista och 4:e planet var det lägenheter till uthyrning om det kom gäster från hela landet, och världen. Alla fall när allt var klart och jag hade anställt bartenders och Värdar och dje,  och Dragqueens, och  vakter och samma betade med polisen och narkotikaroten mitt ställe skulle inte klassas som något drog ställe!!
 
Alla fall när jag var klar med allt och skulle ha premiär och hade fått över 4000 besökare, så innan premiären så gjorde jag mig i ordning och ja jag var Dragqueen. alla fall dom jag imiterar  var Cher med två nummer ett nummer med "You haven't seen the last of me, och strong enough", britney spears med ett nummer "opps I did it again", Kylie Minogue, med ett nummer "in your eyes". i drömmarna så planera jag allt i detalj och utförde det proffsigt och hade skit kul. fick mycket jubel och applåder. Slutade med både tidningar och nyheter hörde av sig, blev så känd att jag till och med fick packa väskan och dra till Las Vegas och göra nummer där med min grupp :).  Herre gud vilka härliga drömmar det var. Det var så kul för min klubb blev så ökänd och alla tyckte om den så man fick mycket positiva reaktioner.























Sen har man varit på jobbet och jobbat, första dagen tillbaka så det kändes skönt, kunde inte vara hemma mer klättrade på väggarna nästan, men jag är feber fri alla fall, ända som är problem är näsrinnade och hosta men annars okej.   Få lov att säga att jag är nöjd med min dag idag alla fall helt underbart, solen skiner och allt känns på topp hehe..... Jaha ska väl snart fixa nått o käka o lite senare fixa bloggen min hehe, varsågod och följ den hehe om du vill. Ha de :)    


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar