söndag 2 september 2012

Söndag

Mitt hjärta Ett litet hjärta står ensamt och gråter. Sårat många gånger, men ändå det förlåter. Sliter i det gör många, de bara tar och tar. Ändå står alltid detta lilla hjärta ensamt kvar. Lurat av många, de leker med det lätt. Men aldrig att någon vill behålla det på något konstigt sätt. Varför vara med i leken, när man inte reglerna kan? Varför tro på den kärleken, som sägs vara sann? Varför leka med andras hjärtan när man har varsitt? Varför är detta lilla ensamma hjärta just mitt?



























Idag har man inte gjort så mycket, vakna sent och la mig sent hahaha inte för jag fan visste vad jag gjorde men jag var uppe till 03:45 haha. Käkat bara två, solros frös bröd med levepastej. en stor kopp honugns vatten, sen har jag tagit min älskade cigg. Nu har man funderingar poå om man ska ta och dejta duschen och raka sig haha, sen fundera jag på om jag ska spa behandla mig själv lite har ju sådana grejer. Sen blir det och lira lite PS3 och lyssna på spotify.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar