måndag 10 september 2012

haft en händelsefylld dag, Måndag!


Vilken dag, började bra tog sovmorgon på min lediga dag, sen drog man en sväng för hämta en efter längtad sak.... Min dator wio den var klar. Sen gick man ut för ta sin lilla cigg, när man hör massor med räddnings fordon. Gick till framsidan vad fick man se oj värsta på drag, en brandbil en polisbil, två ambulanser, och en hög med snygga söta sötisar som sprang hehe...........allt sluta i tragistheter, nu under kvällen kom lik bilen. kändes otäckt se dom bära ut en kropp hehe, la det på fejan oj en väninna är under bra hon sa så här "Glad att det inte var dig dom bar ut vad vi glömt är att dödens ängel är lika ofta på besök som födelsens ängel. Nåt vi med säkerhet vet: vi ska alla lämna jordelivet en gång. kram " var rart sagt...

nu blir det att sova ska jobba från åtta i morgon till 18 så 10timmars pass i mön jihuuu eller inte hehe natti natti
 
När jag lyssnar på Absolute House finns det en låt i skivan som jag gyrmt är förälskad i hehe heter det är Sandro Silva & Quintino - Epic.
 
 
 
När jag lyssnar så får det hela rumet att gungar jag blir glad och få kontroll på stimullansen i hjärnarn hahaha, seriöst låten få mig att kännas som att jag vorie i en film, en film i mitt liv, ska vara ärlig så käns det ibland, som att allt var bara en film. Allt var baserat poå tvskärm mitt liv är en såpa en dramasåpa...... älskar sån här musik, sitter och lyssnar och känner glädjen växa i mig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar