onsdag 7 december 2011

Idag 7/12 Ledsen dag!

Hejsan alla goa söta fina, läsare. Idag är det exakt, en månad sen som min älskade underbara morfar gick bort, dagen har varit jobbig och tråkig har bara längtat efter honom. Har tänt ett ljus och mins det roliga man hade och kände tårar ner fallen från min kind. Det sägs att allt ska vara lättare, håller inte med tycker det är svårare och jobbigare, menar man bara sörjer man får inte något gjort och det är sjukt tyst och tomt i lägenheten bara ja o min älskade mormor o katten som e här. Har gråtit mycket idag och det känns jobbigt att det har varit så hårt att missta honom.  Han var mitt allt och nu är han borta.

Den glädjen jag hade förut finns inte längre kvar. allt försvan när han gick bort.







Idag har det varit mycket på jobbet, är rätt trött men har svårt för att sova, har mycket oro i kroppen, rädd för en sak. och jag vet inte hur det ska sluta.
Undra vad jag ska hitta på i morgon hummm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar