torsdag 1 december 2011

Torsdag hemsk dag!!

Idag är det en jobbig dag, dagen har varit ledsamt, hela släkten och familjen är samlad. Har röjt och fixat mitt rum, möblerat om, städat m.m.  Fick sms av killen jag är intresserad av och han har även lämnat ett meddelande på svaran. jag messa honom och sa att jag inte dissar honom. Utan att jag har varit tillbaka dragen och ge honom  utrumme för jag vet att han är osäker m.m. Därför vill jag ge han egen tid att besluta och tänka igenom hur han vill. Han är väl rädd för att såra mig, men känner mig lite sårad, för jag vet inte hur han vill. Vet jag fått sms där han säger han tycker om mig mycket och att han har tänkt på mig. Det kan betyda en sak men hur ska jag våga tror att det är sant, rädd för att hans känslor för mig inte är sanna, vet att jag vill träffa honom och att det jag känner för honom är sanna, men är svårt vet också att jag sörjer men jag tror jag vet att jag gillar honom och har små kärlek känslor för honom.

Tänker mycket på honom det gör jag, och jag vill messa honom men jag vill ge han andrum och utrymme, kärlek inte lätt men jag är rädd för att det inte ska bli något, och det känns som det vi försöker bygga går åt skogen, men, men. vi få se hur det slutar. Han är en helt underbar person och jag ser bara en massa positiva saker med honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar