onsdag 30 november 2011

The weakness 30/11

Idag är det onsdag o min kära moster o morbror har anlänt hos oss, o i morgon kommer mor o far o syskon o kusiner, fullt hus. Idag är det inte en bra dag, är bara ledsen nu på kvällen lyssnar musik och bara tänker på morfar har jag gjort hela dagen tänkt, Vill ha honom tillbaka men jag vet att jag inte få det. Detta är det värsta jag har varit med om, detta tar knäcken på mig. Plus jag vet inte hur det ska gå med killen jag är intresserad utav. Känner mig lite förvirrad o lost, undrar hur han tänker, undra om han vill ha mig. Ja vet inte, och jag vet inte men jag vet att det jag känner för honom är sanna även om jag känner mig lite osäker o rädd.

Jag förstår inte varför man ska se ner på mig och hitta bara fel, tycker det är tråkigt att man ska bara se mig som ett negativt moln och inte se det positiva med mig. Men men ibland börja jag fundera på mitt inndre jag om att jag kanske ska vara ensam för ingen vill, förstår inte varför man ska vara rädd för en kille som aldrig haft förhållande är det så fel och skamligt????

Börja känna mig nere för att göra något, börja bli en kamp att ta mig till jobbet, känner allt känns trist när morfar inte finns, tappat glädjen har bara lust att ligga under täcket och inte göra något mer än sova, börja bli en kamp att käka, jag är inte hungrig och jag röker mer än förut.

Vet inte vad jag ska ta mig till och göra.

Pallar inte längre.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar