måndag 21 november 2011

2011-11-21 Hemsk dag

Idag är det två veckor sen min morfar gick bort.

Har tänkt mycket på honom, har även gråtit en skvätt på jobbet idag.

Alla säger det ska vara lätt, men det är fan inte lätt är ett helvete ska ja säga rakt ut, gråter jämt och  känner ingen glädje känns dött. Trött på att bara sitta och vänta att han ska komma tillbaka komma in innan för ytterdörren. trött på att bara går runt och prata utan att få svar, näääe MORFAR KOM TILLBAKA ÄR INTE SOM DET VAR NÄR DU FANNS NÄR DIN RÖST VAR HÄR O DIN DOFT OCH DINA HARKLINGAR!!! KOM TILLBAKA!!!!!


 Och om killen jag är intresserad av:
Har pratat med J idag, glad att han finns för mig, jag tror jag börja falla men jag vågar inte riktigt vill träffa honom, han säger så mycket gulligt till mig, och igår när jag var nere så sa J till mig, " Du är fin, jag tycker om dig. :-) <3" "Jag tycker att du är en fantastisk kille. Jag gillar dig för den du är lilla gubben. Du är i mina ögon en underbart omtänksam, söt, snäll, gullig, fin. Ja en fantastisk kille helt  enkelt. <3 <3 kyss" Kan man hitta en bättre?? NEJ gud han få mig att falla, men vill vara försiktig men jag vill inte förlora honom. Jag hoppas han är san och är som han är nu, sen när vi ses. Visst jag sörjer nu men va fan kan man bli kär samtidigt????

Han säger ofta att han tänker på mig, och att så fort vi pratar och han hör min röst vill han ha mig hos han. Han är helt underbart den killen.

Jag tror han är kär men våga inte lita poå hans egna känslor, förstår att han haft det tuft, och jobbigt. Skulle aldrig svika honom, aldrig bedra honom häller NEJ NEJ NEJ, Han är en vacker person som kommer betyda mycket för mig när den dagen kommer och när den dagen visar att vi är ett par.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar