onsdag 23 november 2011

Far from love and pain and lies


The summer sun, running on the beach. For all the times we had together, there is still faith
fading away, you said our love was forever.
 

Tears in my eyes,  nothing's the same I'm far from love.   Hurt by your flame and lies,  until we meet again
I'm far, so far from love. Then autumn leaves falling from the sky, it's turning cold, the summer's fading.
You're by my side, we'll meet again I know this love is forever,  forever and ever...

Tears in my eyes, nothing's the same I'm far from love. Hurt by your flame and lies, until we meet again I'm far, so far from love.









 


Sommarsolen springer på stranden, för alla de gånger vi hade tillsammans, det finns fortfarande tro
försvinna. Du sa att vår kärlek var för evigt tårar i mitt öga, ingenting är samma, jag är långt ifrån kärlek.










Sårad av din eld, tills vi möts igen, jag är långt, så långt från kärlek.
Höstlöven faller från himlen dess vrida kallt, sommarens bleknar. Du är vid min sida, vi möts igen jag vet att denna kärlek är för evigt. I evighet ...
 

Tårar i mitt öga, ingenting är samma, jag är långt ifrån kärlek, sårad av din eld och lögner.
Tills vi möts igen, jag är långt, så långt från kärlek.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar