tisdag 22 november 2011

2011-11-22 Strax jul dagx usch gillar inte det..

Idag är det tre dagar kvar till julafton om en månad, börja gå fort nu. Tror det är det helgen det är första advent usch, Tiden går och mitt krig med sorgen är stor, tappat lusten för glädjen. Jag bara gråter och tänker och gråter, sover dåligt, är jätte trött. Irreterad sur förbannand. Hur ska det gå i jul???!


Grrr!!
Kommer kännas tuft i jul och i nyår, det kommer inte vara något kul, inget kul utan morfar. :'(
Undrar hur jag kommer klara hans begravning vill verkligen gå men jag tror inte att jag skulle klara av det, rädd för det ska bli så tungt och tuft för mig så jag kolapsar ihop. Och mormor lilla usch bara känner tårar när jag tänker usch, usch, Nääe varför va det han som skulle drabbas. vill ha tillbaka honom.


OROLIGT KÄRLEKSNYSTA
 Tror det kommer gå bra, vill bara träffa honom umgås spendera tid med han. Jag vill försöka göra allt för att få honom på fall, men är dock väldrig skär och rädd för att bli sårad utlämnad, lämnad, heartbrokend. Jag kanske är en tönt trotts allt, har mina tokigheter, visst klart jag vill ha ett förhållande, men har inte haft någon inte ens min första relation, och det skrämmer honom, undrar varför, vad är det som krävs??? Menar jag skulle finnas för han ta hand om han när han är nere, och om jag märker och se han är nere eller argm skulle ja bara låta han vara. Eller om han är nere och ledsen så skulle jag sitta brevid och trösta och finnas.

Jag är den jag är, har man problem med det bör man ens inte titta åt mig. Life moves on, but is hard but it works, Jag tror innerst inne att han är den rätta för det känns så, jag gillar han mer o mer och jag tror den dagen vi ses så kommer han inte kunna låta mig vara, han kommer säkert och vara sjukt glad och vara mig nära hehe. Vill träffa honom gud vad jag tänker och saknar honom.....♥♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar