tisdag 15 november 2011

Tisdag 15/11 Genom sorgen

TIll min morfar <3 <3
Okej visst jag kanske inte sjunger bra men, vad fann det spelar ingen roll den är vacker och ja jag gråter på riktigt där, det är till min älskade morfar.

Dagen har varit hyvsat bra idag, men kommer säkert bättre dagar.













Varför ska man vara så rädd för att bli lämnad, och varför är man så mycket på och är för på??! Vad gör man för fel?

Jag vet att det jag känner för den killen jag pratat om, om killen jag har fallit för som började med o skriva till mig och sen sa det bara pang. Jag är redo att ge allt och visa vem jag är, men är svårt när känslan för svek och börda börja kännas sor.
Visst vi har inte träffats en, men jag vill träffa honom. Då blir han mitt första relation, men jag är väl rädd där med, har inte haft något förhållande innan. Jag är ovan och vad säger man "Oskuld" på den frånten.
Jag tror han kan vara rätt killle och att han kan vara min drömprins även den killen ja söker...

Tänker ofta och blir glad varm och sprallig i kropen när jag ser foto eller hör hans röst eller när vi sms:a.

Vill inte göra några mistag.
Kram till er alla sötisar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar