måndag 12 december 2011

Helgen

Fredagen 9/12
Idag har jag jobbat och tagit det lugnt slappat vid datorn, och tagit det lugnt. Sen kom två polare över och vi festade och jag blev packad riktigt hehe, var ända helg har jag festat, många börja bli oroliga över mitt kontroll till alkoholen. En del tycker jag ligger på gränsen för alkoholist. :( Känner mig inte som någon sådan, tycker jag har kontroll, men många säger - Men det är det du inte här gubben.

Lördag 10/12
Vaknade med värsta back smälla som fanns asså så seg och så trött som jag har varit idag och sådan huvud värk. Idag ska jag bara ta det lugnt och städa lite kolla på film med hehe, om jag orkar.
sen kom det två polare till o ops vad hände jo samma som i Fredags.

Söndag 11/12
Idag har jag varit nere och hämtat julbelysningen till altanen och balkongen, satt upp det och blev super nöjd, sen har jag hämtat två tomtar. Och nu på kvällen hade jag bråk och diskussion med min mormor om HBT Gick åt helvete jag blir bara så sne på hennes fördomar.
Enligt henne är det det äckligt och onatruligt att två killar bli kära och att man inte ska visa sin kärlek öppen för, man ska bara pussa och krama sin partner hemma inte utan för hemmet. Alltså man ska vara Ej öppen! Tycker jag är sorgligt 
Blir bara sårad och känner mig nedgraderad av hennes fördomar. Som att hon inte acceptera min läggning. Det ända man hör är 
- ja du vet inte vad du vill så, så fort du ser en kille så "Åh så söt han är" och du gömmer dig bland tjejer.
- Gömmer mig bland tjejer?
- Ja, du tycker ju att en tjej är inte söt och du gillar dom inte. 
du vet ju inte vilket ben du ska stå på
och det är ju bara sex, vill då få adis hiv? Vad skulle du säga om du fick det?

- Hallå finns något som heter "KONDOM" jag skyddar mig om jag ska knulla. 
- Jaha vad händer om den går sönder och om den åker av vad säger du då?

som ni hör så e hon då gammalmodig
bara för man är bög så ska man inte visa det man ska hålla det för sig själv och det är tabu att pussa sin partner om man är ute på stan, men det är okej för alla heterors att hålla poå!!
Och sen det som såra mig mest var, ja jag hade inte sagt något om du hade haft tjej, och varit hetero.
hallå!!!!!

Nä nu fundera jag på och sova natti natti alla läsare kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar