söndag 15 januari 2012

Lördag till Söndag!

Lördag
Idag var det en spännande dag, dagen började med jobb. Yes, Jobbade i helgen wowoooow Jobbade i cafét idag var mycket stressigt men gick bra jag och en dam klarade stressen och kön hehe. Från ca 12:30 till 13:30 tog allt ting slut alla mackor blev slut sålda, och när jag tog mig en titt inne i butiken, fick jag en chock hela butiken såg nästan länsad ut hehe som allt hade gått åt, ändå var det inte rea för rean var förra veckan hehe. Så nu kommer jag få stressa i morgon och har full o mycket och göra hehe harre min skapare.......
Kvällen tog jag det lugnt och släppade med mormor och kollade på stjärnorna på slottet och blev fasionerad av det där plug eller va fan de hette hehe när man åker på en sådan där sak och har en boll som man slår med någon klubba. hum........

SÖNDAG!
Idag har jag har det underbart, jag vaknade självmant runt nio tiden. Gick upp och käka fruktost hehe, och sen hittade jag en rolig sida som jag såg på reklamen på tv och tänkte mig testa och wow det var sjukt kul alltså.

Här inne hittade jag persontypstestet, som jag gjorde och så här blev det hehe



















  • Persontypstest 
Din persontyp: ENFP

"Fokus på att undersöka alla möjligheter"
ENFP-typer är ofta kreativa, dynamiska och inspirerande personer som tycker om att hjälpa andra människor med att ta fram deras potential och resurser. Deras talang ligger i att kunna upptäcka den djupare meningen, finna sanningen och motivera andra. För dem finns det en mening och betydelse i varje handling som sker omkring dem, något som andra kan tycka vara besynnerligt och oförståeligt.

För ENFP-typer är det därför viktigt att organisationen eller företaget är obyråkratiskt så att det finns möjlighet till snabb handling. Ofta hittar man ENFP-personer i jobb där de kan använda sin talang till att undersöka alla möjligheter och motivera andra. Därför hittar man dem ofta i befattningar där de kan arbeta med människor och vara med att främja deras personliga utveckling och tillväxt, så att dessa människor hittar sina resurser och potential. Oftast hittas de inom:

•undervisning.
•försäljning.
•psykologi.
•journalistik.
•skribentverksamhet.
•socialforskning.
•konst.
•underhållningsbranschen.
•musik.
•PR.
Följande kända personer har persontypen ENFP: Carl Rogers, Molly Brown, Bill Moyers

Vilken persontyp är dina vänner, din familj eller din partner?
Vilka persontyp är dina vänner, din familj eller din partner? Vet man vilken persontyp de personer man umgås med har, kan det öka förståelsen för deras reaktioner och förebygga problem som uppstår pga att personer ser på världen på olika sätt.

Jaha så det är dom här jobben som skulle passa in på mig hehe så trevligt :)

Idag har jag messat med min bror och med sötisen J en pärla :)







Hittade dom här två favorit låtar som jag älskar
Han är så nedrans snygg och het o sexig grrrr rybark 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar