torsdag 5 januari 2012

Torsdag what a great day

Idag har det varit en bra dag, har semester och jag bara latar mig hade det sen i måndags och jag har det tills TISDAG nästa vecka känns underbart och härligt hehe.



Efter har vaknat så har jag bara suttit vid Internet, jag har suttit på Kamrat, Facebook, sen har jag kollat runt på Cdon, Hittade några spel som jag blev sugna på men dock inte har kommit ut än suck snacka om besvikelse. Sen har jag bara slappat och kollat runt lite hehe.












Sen satt jag och kollade på Viva la Greta!
Ett mycket roligt, och hurmoristiskt teater från fredriksdalsteatern, i Helsingborg. Mycket roligt och bra, så mycket som jag skrattade var sjukt länge sen.













Sen har jag pratat med Patrik en kompis vi snacka ganska länge hehe var sjukt länge sen vi snackades vid, han är en helt underbar trevlig lite prick, blir så glad av hans fnitter och skratt hehe.

Sen har jag pratat med en tjej kompis som skulle åka på en kryssning så jag bad henne köpa en limpa cigg till mig hehe. hoppas hon inte glömmer bort det hehe.

Och så har jag prata med min älskade mor också hon är rolig den kvinnan hehe älskar henne verkligen.
Sen har jag även hunnit med att prata med min far hehe råkade som vanligt störa när han jobbade OPS!!!


Sen har jag fått en del sms av några vänner underdagen, sen har jag skickat en hel del med hehe














Och nu har jag suttit lite på msn med och chattat med en hel underbar trevlig söt gullig kille, han är helt för gullig och hjärtlig ♥♥♥♥












Och nu snart har jag tänkt och försöka sova lite med, har ju semester fram tills Tisdag nästa vecka hehe haft det hela veckan, fundera på om jag skulle åka till Älmhult och träffa en kille där som jag smått börja lära känna en helt underbar kille som verkar helt underbar. näääe nu ska jag försöka sova natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar