onsdag 4 januari 2012

DRA ÅT FAN DON'T WANT TO BE HERE ANNY MORE

Borde vara jag och Inte morfar som ska vara borta, borde vara jag och inte han!!! Saknaden är stor tänker ständigt på han. Borde vara jag som ska va i himmelen. MORFAR vill ha dig tillbaka :'( gör ändå bara fel att finnas till, sårar och förstör är en idiot dumhuvud kräk m.m less på att finnas, är bara i vägen, kommer ändå leva singel och ensam. Är svår att älska... Skiter i allt nu, ska bara lägga fokus på jobb. :'(

Är bara en parasit som förgör och förstör, bryr mig inte längre ska vara kall hård och dryg divig m.m.

Gårdagen var knäpp och katastrofal, Ställde J mot väggen efter har läst på mr blogg, blev chockad och besviken orolig osäker, alla känslor kom och jag var bitch igår, Med mig leker man inte med och inte mina känslor har blivit det x antal gg. Inget kul och vara den tre kille som han är intresserad i han är intresserad i två andra med och dom jävlarna bryr jag inte ett jävla piss om dom kan dra åt helvet med sig små asen, är det fel på mig???

Lever i helvetets parada, Fick väl mig ett psykbryt. Borde inte vara så hård och kretsera mig själv, som jag gör. Men har gjort det i många år jag ser ingen värde i mig jag är inte värd något, jo hat och bråk och stryk. Jag är svår att älska och kommer vara det ett bra tag nu, borde vara jag som fick cancer och gick bort vad har jag här och leva för?
Gör bara en massa besvikna och ledsna och hatiska m.m. Kanske hade varit lättare och slippa allt och alla less på att finnas less på att få skit less på att begå misstag hela tiden less på min sjukdom less på arbsuba liv jag har.

Älskade gud ta mig nästa tack?!
Amen.

Detta skrev en tjej kompis till mig idag "Gud ge mig sinnes ro att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan och förstand att inse skulunaden amen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar