tisdag 3 januari 2012

Leva livet, nu ska jag leva livet!

jag, leva livet dom ska få se, vem dom roat sej med. Kanske att hjärtat mitt värker ännu, men vad bryr jag mej om det, nej, jag ska gömma min sorg,
och jag ska skratta och le.

Så sant det ska jag banne mej göra också ingen ska stå i min väg, inte ens killar haha trodde du att jag vill ha dig eh inte med den stilen du kör, Life go on!

åh så stressad full upp dag det har varit idag, så som jag har stressat och vara snabb i benen och fötter var länge sen fick fan fötter skador haha, kändes som köra go card med fötterna, så det nästa rök om dom hehe. och gud vad kunder är galna och betuttade i mig haha ja du fick så många söta komplimanger idag, och kramar, Jeses jag är om tyckt på mitt jobb och jag fick en lång rad i min kassa än vad min kollega fick haha.

Har lagt upp ny bild här är den senaste på mig hehe jag vet
asså snacka om en söt bakelse honom skulle man inte säga nej till och ha sig brevid eller ens vara ihop med, jadu då kan jag lugnt säga dej att du få stå i kö är många som vill vara min...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar