söndag 8 januari 2012

Engelska:
You wanna be loved, with someone like me gimme love, gimme love. And don't go
gimme love, gimme gimme love, you're gonna see you're gonna know what I mean.
'Cause I am more than you believe, I know they're strong the feelings I have for you.
I know they're strong, I'll show they are true. I'll show you how to love, there's no halo 'round my head no, there's no angels here.








Svenska:
Du vill bli älskad, av någon som mig ge mig kärlek ge mig kärlek Och gå inte ge mig kärlek ge mig ge mig kärlek, du ska se att du kommer veta vad jag menar. För jag är mer än du tror, jag vet att de är starka känslor jag har för dig. Jag vet att de är starka, jag ska visa att de är sanna. Jag ska visa dig hur man älskar, det finns ingen gloria "runt huvudet Nej, det är inga änglar här.




härligt bild

Idag känns det inte som någon höjder, känns bara allmänt trist hehe......

 Har hela dagen sen kl 13: något suttit bara vid internett har inte fått något gjort, bara chattat runt på olika sidor,












Har inte hört något från J på hela veckan o helgen, tror han har bestämt sig, att han inte vill ha mig. Har den känslan att han har fastnat för Hendrik eller Philip. tror jag vet vilka dom e om det är den Philip som bor i mönlycke så har J säkert träffat han med.

Jag vet inte om jag ska söka vidare har chattat runt en hel del och jag har väl kommit nära några stycken, men jag känner forttfarande för han, och jag få börja in se att det inte kommer bli vi två att han inte kommer vilja ha mig m.m. och så vänder han på kakan......  Kärleken är blind. och gör inget annat än att såra......... Trodde jag skulle hitta den rätta men tydligen har jag fel........












Och kram älskade läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar