söndag 8 juli 2012

Hejsan, bloggen!

Idag har, det varit en märklig, dag vet inte vad jag ska börja, vaknade runt halv tolv. Gick upp käkade frukost, sen satte jag mig framför, mitt PS3 och körde det hottaste som finns Battlefield 3

Och sen helt plötsligt så började det och spö regna som om att himlen var öppen, sen gick jag ut på altanen ja vad är det som sker då, jo hör värsta buller trodde inte mina ögon, var som det var någon bomb eller raketliknade smällde av. Jo det var åskan, blixten slog ner framför mig, typ 100 meter ifrån. Snacka om att bli skit rädd, hela jag skakade, Det var det läskigaste, jag varit med om, buu ryser än när jag tänker på, det.

Sen har jag inte gjort mer, sitter och dricker kaffe samt ett glasvitt vin med sprite, mmm mycket gott hehe.
Tog några bloss med hehe.












Sitter och lyssnar lite på spotify, och sjunger med hehe, åh vilken Söndag hehe.

Önskar alla en fortsatt trevlig Söndag 

PoK


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar