söndag 15 juli 2012

Jag kysste en kille

Det var aldrig så jag planerade, inte min avsikt. Jag blev så modig, Glömt drink i handen mitt godtycke, det är inte vad jag är van vid. Vill bara försöker du på, jag är nyfiken, för dig, fångade min uppmärksamhet. Jag kysste en pojke, och jag gillade det, smaken av hans körsbär cerat. Jag kysste en pojke, bara för att prova det, hoppas jag min flickvän inte har något emot det.

Det kändes så fel, det kändes så rätt menar inte jag är kär i kväll. Jag kysste en pojke och jag gillade det
Jag gillade det, Nej, jag vet inte ens ditt namn
Det spelar ingen roll. Du är min experimentell spel
Just den mänskliga naturen, det är inte vad bra pojkar
Inte hur de ska bete sig, blir mitt huvud så förvirrad, svårt att lyda.

Jag kysste en pojke och jag gillade det, smaken av hans körsbär cerat Jag kysste en pojke bara för att prova det
Jag hoppas att min flickvän inte emot det, det kändes så fel, det kändes så rätt. Menar inte jag är kär ikväll, kysste jag en pojke och jag tyckte jag.

Oss killar vi är så sexuellt, mjuk hud, sex-pack, så kissable, svårt att motstå, så touchable, För bra för att förneka det. Är ingen big deal, det är oskyldigt. Jag kysste en pojke och jag gillade det, smaken av hans körsbär cerat. Jag kysste en pojke bara för att prova det
Jag hoppas att min flickvän inte emot det, det kändes så fel, det kändes så rätt, menar inte att jag är kär i kväll. Jag kysste en pojke och jag gillade det, tyckte jag det.
This was never the way I planned, Not my intention. I got so brave, drink in hand Lost my discretion, It's not what I'm used to. Just wanna try you on, I'm curious, for you, Caught my attention. I kissed a boy, And I liked it, The taste of his cherry chapstick. I kissed a boy, Just to try it, I hope my girlfriend don't mind it.

It felt so wrong, It felt so right Don't mean I'm in love tonight. I kissed a boy And I liked it
I liked it, No, I don't even know your name
It doesn't matter. You're my experimental game
Just human nature, It's not what good boys do
Not how they should behave, My head gets so confused, Hard to obey.

I kissed a boy And I liked it, The taste of his cherry chapstick I kissed a boy Just to try it
I hope my girlfriend don't mind it, It felt so wrong, It felt so right. Don't mean I'm in love tonight, I kissed a boy And I liked i.

Us boys we are so sexual, Soft skin, six pack, so kissable, Hard to resist, so touchable, Too good to deny it. Ain't no big deal, it's innocent. I kissed a boy And I liked it, The taste of his cherry chapstick. I kissed a boy Just to try it
I hope my girlfriend don't mind it, It felt so wrong, It felt so right, Don't mean I'm in love tonight. I kissed a boy And I liked it, I liked it.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar