fredag 31 augusti 2012

Fredag, regnig sådan, fortfarande förkyld

Fortfarande feber, är som den inte vill ge sig.... Idag har man bara sovit mest, va uppe en stund och fixa frukost, va inte så hungrig. blev bara en solfrö fralla med ost, en stor kopp te, och en cigg hehe..... Sen har man mest sovit nja emmie störde haha hon ringde, så jag snacka lite med henne. Sen messa Simon så jag snacka lite med han, han verkar lite nere, hans har vist problem med sin kille..... :( låter inte bra, sen så skulle jag somna om tänkte jag nähä, då ringde sofié haha damn vad man är populär ibland. Sen efter det så vila jag en stund och sen har jag sett många filmer, såg bland annat en värsting till syster ett och två ass gravade.



 Sen såg jag Burlesque en jätte bra film, fastande för låten som Cher sjung, "You haven't seen the last of Me" Är nästa som att jag själv kunde har skrivt låten för jag känner mycket igen mig i låten, är som att jag kunde ha gjort den själv........ Sen vad har jag mer gjort hummmmm........



Jo jag var nyss ute och köpte cigg och halstableter o en cola haha vilket väder har regnat hela dagen idag. Även nu gör de det...... Men ser ut som att det börja klarna upp, 
sitter och lyssnar poå I will survive med, Crazy frogg haha han är grymt söt och rolig haha.
Känner mig allt gladare lite hehe, ojoj sjunger vist med hahaha........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar