onsdag 29 augusti 2012

suck inte alls kul men är en kämpe

Helt otroligt vaknade på jihuu dag, krascha totalt idag. Vet att jag känt mig kraslig i två dagar, men bestämde mig för ta mig till jobbet ändå...... Nå väl vaknade strax efter 07:00 något, tittar ut, hum va se jag, jorda en sol kliver upp ur sängen, klä på mig, sen kilar jag ner till spegeln kollar in säger som jag alltid säger "Godmorgon snyggingen där söt du är idag". Sen tralla jag vidare till köket, sätter på kaffet, fixar ordning två solrosbröd, fil, mysli, och en morgon dryck på färsk juice på Jordgubbar, bananer, kivi melon. Sen tog jag min lilla cigg på köpet. Sen promenera jag ner till bussen Kors i taket, var en man idag haha :P. Sen to jag mig till jobbet, såg en del snyggingar på bussen dock kollar jag in tre stycken och tänkte för mig själv, "åhhh gud så söta dom är vilka vackra ögon" hahahaha........ Sen var man på jobbet och jobba häcken av sig, trots som jag kände mig så jobba jag tills slut sa kroppen ifrån fick hög feber men sket i det jobbade vidare, sen kände jag hur allt bara snurrade som vara på en kryssning,,,,,, Sket i det jobbade vidare. Tills man stötte ihop med en kollega o han tyckte man var glödhet haha så jag fick order om att vara hemma i morgon hahaha....... Och nu under kvällen så har man sätt på Dallas det ärgrymt bra och jag älskar intriger hehe hahaha..........


ojojoj måste kolla en sak....... Jaha ja, 38.9 grader inte bra fan vad det är kallt hos mig...... fryser........
Nope nu ska jag dricka varmt o sen vila och sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar