tisdag 28 augusti 2012

Sol och underbart

Idag vaknade man upp till ett så underbart väder ute, tittade ut på morgonkvisten. Och fick ett otroligt smiley blev så glad av solen, gick upp hoppa in i duschen, gick ner tittade mig i spegeln sa "Godmorgon snygging där" och sen tralla jag vidare till köket och gjorde ordning som fruktos. Blev lite juice äpple, sen två bananer, en kivi två mackor solrosfrö bröd, hembakad. Sen en kopp kaffe och en cigarett på det, sen vandrade jag ner till lilla bussen som dagens körning var av en kvinna tänk vad dom e duktiga i trafiken mer än vad vi män är hahaha :P Alla fall sen när man kom till jobbet så var hela dagen en helt otroligt underbar dag med ett stort leende på läpparna små. Efter jobbet träffa jag Emmy och vi satt och snacka lite hehe, hon har det lite taskigt med sin kille så man få rycka in och lägga en axel åt henne, efter jag hade träffat hen, så skulle jag be ge mig till bussen när ojsan vem ringde hummm...... Simon hahaha jaha tänkte jag ska jag svara eller inte hummm........ Jo jag svarade, jaha då ville han prata av sig så fick åka till honom.... Hum trotts problem efter problem så hade jag kvar mina glada läppar.... :)

Märks att hösten börja komma, alla börja få problem.... Men, men vad jag man inte hehe för dem..... Bättre att lyssna och hjälpa än att bara dissa..... Nog på det, jag o Emmy o Tess va ute igår efter jobbet och be gav oss till något som, har blivit mitt favorit sak. Nämligen att plocka svamp..... Aha jag plocka svamp, ska säga att det finns inget bättre än att be ge sig ut i en främmande skog och jaga svamp. Fick både träning och motion och rensa skallen på idéer och tankar. Man mår mycket bättre av att vara i skogen, tack o lov hade jag mobilen, med ett bra abonnemang och täckning så man kunde googla på svampar man hitta hehe. Men jag hittade otroligt mycket jätte fina Kantareller och Skogs Kantareller. Mums gott asså. Ojoj vad tiden rinner i väg. Nääe nu ska jag nog ta och försöka fånga John blund. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar